A szabadidő kezelése a legnagyobb felelőséggel járó feladat!
Szenior Érték Program
félelmek legyőzése - mentális felkészülés - közösségi érzés erősítése
Program
- ismerkedés, célok, témák gyűjtése
- önismeret, erőforrások gyűjtése
- vágyaim és támaszaim
- feladataim, céljaim
- szerepeim, napjaim
- felkészült vagyok
- érzések, kétségek, vágyak újra keretezése
- változásokhoz kapcsolódó döntések támogatása
- önismeret, megerősítés, erőforrások keresése
- élethelyzethez kapcsolódó témák feldolgozása
- személyes célok, tervek, napirendek, és életvitel meghatározása
Részletes programismertetést kérje e-mail-ben!
Programom célja, hogy minden lehetséges szempontból felkészülten tekinthessünk az új életszakasz felé.
Közel három évtizede dolgozom a versenyszférában, a pénzügyi szektorban, ahonnét a megszerzett tapasztalatomat is be tudom építeni a tréneri munkámba. Ezen idő alatt számtalan képzést és tréninget tartottam cégen belül. A GROW Group Trénerképző program keretében sajátítottam el a csoportvezetés technikáját.
Kérdések, amelyek felmerültek a résztvevőkben?
"Miért ne féljünk a szabadidőtől?" - "Hogyan fogalmazzak meg új célokat?" - "Hogyan alakítsak ki új társas kapcsolatokat?" - "Mitől érezhetem értékesnek magam?" - "Hogyan tudok jóban lenni magammal, a környezetemmel" - "Hogyan tudjuk megőrizni a felnőtt identitást?" - "Mi lehet az egyensúly?"
Néhány gondolat a résztvevőktől:
"Nagy segítség, hogy hogyan tudom elkerülni a haszontalanság érzését" - "Megtapasztaltam, hogy amik bennem felmerültek félelmek, gondolatok, azzal nem vagyok egyedül" - "Nagyon jó érzés hasonló élethelyzetű kollégákkal együtt lenni" - "Tematikusan haladtunk végig azon, hogyan is gondolkodjunk az előttünk álló szép évekről" - "Az együtt gondolkodás és őszinte beszélgetés segített előre tekinteni a nyugdíjas évekre"
Munkáltatóként miért érdemes csatlakozni ehhez a programhoz?
• Növeli a munkavállalói elégedettséget: támogatja a munkavállalók érzelmi és fizikai jólétét, amely pozitív hatással van a vállalati kultúrára
• Csökkenti a munkaerő-fluktuációt: a program segít az alkalmazottaknak zökkenőmentesen átállni a nyugdíjas évekre, ami hosszútávú lojalitást épít ki a két fél között
• Növeli a vállalati hírnevet: egy ilyen támogató program kiemeli a vállalat elkötelezettségét a munkavállalók iránt, erősítve a vállalati márkát
• Felelős vállalati imázs erősítése: az éves CSR jelentésben megjeleníthető a program, amely megmutatja a cég eltökéltségét a felelősségvállalás iránt