A szabadidő kezelése a legnagyobb felelőséggel járó feladat!

Szenior Érték Program

félelmek legyőzése - mentális felkészülés - közösségi érzés erősítése 

Program

  1. ismerkedés, célok, témák gyűjtése
  2. önismeret, erőforrások gyűjtése
  3. vágyaim és támaszaim
  4. feladataim, céljaim
  5. szerepeim, napjaim
  6. felkészült vagyok
  • érzések, kétségek, vágyak újra keretezése 
  • változásokhoz kapcsolódó döntések támogatása
  • önismeret, megerősítés, erőforrások keresése 
  • élethelyzethez kapcsolódó témák feldolgozása 
  • személyes célok, tervek, napirendek, és életvitel meghatározása 

Részletes programismertetést kérje e-mail-ben!


Programom célja, hogy minden lehetséges szempontból felkészülten tekinthessünk az új életszakasz felé.

Közel három évtizede dolgozom a versenyszférában, a pénzügyi szektorban, ahonnét a megszerzett tapasztalatomat is be tudom építeni a tréneri munkámba. Ezen idő alatt számtalan képzést és tréninget tartottam cégen belül. A GROW Group Trénerképző program keretében sajátítottam el a csoportvezetés technikáját. 


Kérdések, amelyek felmerültek a résztvevőkben?

"Miért ne féljünk a szabadidőtől?" - "Hogyan fogalmazzak meg új célokat?" - "Hogyan alakítsak ki új társas kapcsolatokat?" - "Mitől érezhetem értékesnek magam?" - "Hogyan tudok jóban lenni magammal, a környezetemmel" - "Hogyan tudjuk megőrizni a felnőtt identitást?" - "Mi lehet az egyensúly?"

Néhány gondolat a résztvevőktől:

"Nagy segítség, hogy hogyan tudom elkerülni a haszontalanság érzését" - "Megtapasztaltam, hogy amik bennem felmerültek félelmek, gondolatok, azzal nem vagyok egyedül" - "Nagyon jó érzés hasonló élethelyzetű kollégákkal együtt lenni" - "Tematikusan haladtunk végig azon, hogyan is gondolkodjunk az előttünk álló szép évekről" - "Az együtt gondolkodás és őszinte beszélgetés segített előre tekinteni a nyugdíjas évekre"


Munkáltatóként miért érdemes csatlakozni ehhez a programhoz?

• Növeli a munkavállalói elégedettséget: támogatja a munkavállalók érzelmi és fizikai jólétét, amely pozitív hatással van a vállalati kultúrára

• Csökkenti a munkaerő-fluktuációt: a program segít az alkalmazottaknak zökkenőmentesen átállni a nyugdíjas évekre, ami hosszútávú lojalitást épít ki a két fél között

• Növeli a vállalati hírnevet: egy ilyen támogató program kiemeli a vállalat elkötelezettségét a munkavállalók iránt, erősítve a vállalati márkát

• Felelős vállalati imázs erősítése: az éves CSR jelentésben megjeleníthető a program, amely megmutatja a cég eltökéltségét a felelősségvállalás iránt